19.05.2022

Co jest zdrowe, a co nie?

maj

img

Na wtorkowym Kółku SKO nasi uczniowie zastanawiali

się nad tym, jakie produkty spożywcze są zdrowe,

a jakie nie i dlaczego. Zajęcia rozpoczęliśmy od krótkiej

pogadaki na temat zdrowego odżywiania i

jego pozytywnego wpływu na nasz organizm. img

imgimg

  Uczniowie w czasie zajęć stworzyli plakat przedstawiający

zdrowe i nie zdrowe produkty spożywcze. Produkty wyszukali

w gazecie następnie przykleili na dwa zęby -

jeden uśmiechnięty (produkty zdrowe), drugi smutny

(produkty niezdrowe). imgimg

imgimg

3
Dodaj Komentarz
  • 12
  • 7
  • 1
Komentarze
  • krsoj
    krsoj
    185.124.xxx.xxx
    2022-05-19 23:02 | Temat: SKO
    ODPOWIEDZ

    Wieczorkiem do Was zaglądamy i serdecznie pozdrawiamy!🤗

  • natala170
    natala170
    79.191.xxx.xxx
    2022-05-19 21:29 | Temat: PSP 32 Radom
    ODPOWIEDZ

    Zaglądamy i serdecznie pozdrawiamy :) ♥
    ________________¶¶¶¶¶¶
    __________¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶
    _____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ ¶¶
    _¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    ¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    _¶¶ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    ___ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ [█]¶¶¶¶¶
    ____¶¶¶¶¶ [█] ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
    _____¶¶¶¶¶¶¶`▼´¶¶¶¶¶¶
    ______¶¶¶¶¶¶¶·♥·¶¶¶¶¶
    __¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤¶¶¶¶¶¶¤'¤'¤'¤'¤'¤'
    __¶¶¶¶¶'¤'¤'¤'¤'¤*'¤'¤'¤'¶¶¶¶¶¶
    ¶¶¶¶¶¶¶¶¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤'¤¶¶¶¶¶¶¶¶
    ¶¶____ ¶¶¶¶¶'¤'¤'¤'¤'¶¶¶¶¶____ ¶¶
    ¶¶_____ ¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶
    _¶¶___¶¶¶¶¶________¶¶¶¶___¶¶
    __¶¶¶¶¶¶¶¶___________¶¶¶¶

  • szkoladlugie
    szkoladlugie
    195.140.xxx.xxx
    2022-05-19 20:44 | Temat: sko
    ODPOWIEDZ

    POZDRAWIAMY SERDECZNIE ZE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W DŁUGIEM :):):)
    ----------*---*
    -----------*-*
    - . - , _ , .......
    ......... ) ` - . .> ' `( .......
    ........ / . . . .`\ . . \ ........
    ........ |. . . . . |. . .| ........
    ......... \ . . . ./ . ./ .........
    ........... `=(\ /.=` .........
    ............. `-;`.-' ............
    ............... `)| ... , ........
    ................ || _.-'| ........
    .............. ,_|| \_,/ ........
    ....... , ..... \|| .' .............
    ....... |\ |\ ,. ||/ .............
    .... ,..\` | /|.,|K\, ............
    .... '-...'-._..\||/ .................
    .......... >_.-`K||.................
    .............. ,_|| .................
    ............... \|| .............
    ............... || ............
    ................ || ...........
    ................ |/ ..........