07.03.2020

Zwiedzaliśmy warszawską Rotundę

W środę, 26 lutego odbyły się dwie wycieczki do Banku PKO BP w warszawskiej Rotundzie. Otwarty trzy miesiące temu bank zwiedzali uczniowie należący do SKO z klas: 2b, 3a i 3b.

Na poziomie 0 i -1 znajduje się placówka bankowa. Na parterze obsługiwani są klienci indywidualni. Stanowiska doradców zostały wyposażone m.in. w ekrany dotykowe wykorzystywane do podpisywania dokumentów dla wybranych usług transakcyjnych takich jak wpłata, wypłata, realizacja przelewu czy edukacji w zakresie korzystania z bankowości elektronicznej. Do dyspozycji klientów są też trzy urządzenia samoobsługowe umożliwiające realizację wpłat, wypłat i zakładanie lokat. Przestrzeń na poziomie -1 przeznaczona jest dla klientów Bankowości Osobistej oraz firmowych.

Dzięki zastosowanym rozwiązaniom bank ograniczył do minimum konieczność drukowania papierowych dokumentów. Potwierdzenia najczęstszych zleceń (wpłaty, wypłaty i realizacji przelewu) mogą zostać wysłane do klienta drogą elektroniczną. W oddziale nie znajdziemy papierowych ulotek - oferta banku jest prezentowana na interaktywnych ekranach dotykowych. W całym budynku dostępne jest bezpłatne Wi-Fi.

Na poziomie +1 w wyniku konsultacji społecznych powstała nowa przestrzeń. W Strefie Spotkań, otwartej siedem dni w tygodniu, można skorzystać z oferty kawiarni, odpocząć albo też popracować, spotkać się ze znajomymi czy wziąć udział w ciekawym wydarzeniu. 

 img

img

5
Dodaj Komentarz
  • 7
  • 16
  • 25
Komentarze