15.12.2013

NASZ WYPAD DO KARTUZ!

Dnia 3.10.2013 r. pojechaliśmy na wycieczkę do Kartuz. Wyjazd z Brodnicy Górnej o godz. 8:25, a do Kartuz dojechaliśmy około godz. 9:00.

Na wycieczce była nasz pani Beata Bieszka, pan Wacek Czarnecki i koledzy, koleżanki z klasy V. Gdy przybyliśmy na miejsce, najpierw zwiedziliśmy Promenadę i Ławkę Asesora. Potem poszliśmy do kościoła Klasztornego, którego dach miał kształt trumny. Po zwiedzeniu kościoła udaliśmy się, do punktu informacyjnego, aby zakupić pamiątki. Zwiedziliśmy Straż Pożarną. Dowiedziałem się bardzo interesujących wiadomości, np. jak zbudowany jest system komputerowy, w którym znajduje się bardzo dużo ważnych dokumentów. Na Wyspie Łabędziej rozmawialiśmy z panią Burmistrz, na temat zanieczyszczeń w jeziorach, które znajdują się na terenie Kartuz.

Pod koniec wycieczki poszliśmy z opiekunami i cała grupą do pizzerii „Be-mol”. Najbardziej zapadło mi w pamięci rozmowa z panią Burmistrz, która była bardzo interesująca i ciekawa. Do Brodnicy Górnej dotarliśmy o godz. 13:46. Oby było więcej, takich wypadów z naszą panią Beatą.