07.02.2020
Decoupage - warsztaty
Nasza mała przedsiębiorczość
ozdoby wielkanocne
Klasa IA jako pierwsza uczestniczyła w warsztatach decupage.
Celem warsztatów było zdobycie wiedzy oraz przede wszystkim
samodzielne wykonywanie techniki decoupage.
Decoupage to niecodzienna technika zdobienia przy pomocy serwetek,
papieru oraz specjalnie do tego celu stworzonych preparatów.
Warsztaty decoupage dla dzieci pomagają poszerzyć ich artystyczną
wyobraźnię i ozdobić przestrzeń wokół siebie własnoręcznym
rękodziełem. Na zajęciach uczestnicy zdobyli podstawową
wiedzę na temat wykorzystywanych technik i narzędzi.
Własnoręcznie przygotowali ozdobę, którą zabrali ze sobą do domu.
Samodzielnie wykonana dekoracja dla każdego malucha stanowi
źródło niemałej satysfakcji.
4
6
Super! Pozdrawiamy serdecznie.
___¶¶¶¶¶¶______¶¶¶¶¶¶
__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶____¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶__¶¶¶¶¶
¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶ _¶¶¶¶¶
_¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
___¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_____¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_______¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
_________¶¶¶¶¶¶¶¶
___________¶¶¶¶
____________¶¶
_____________¶
____________¶
___________¶
__________¶
________¶__¶¶¶_________¶¶¶
________¶_¶___¶_¶¶¶¶¶_¶___¶
______¶__¶__¶__¶_____¶__¶__¶
_____¶___¶_¶¶¶_________¶¶¶_¶
_____¶___¶_________________¶
______¶___¶_______________¶
______¶¶___¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶__¶¶_____¶¶__¶
_____¶__¶__¶_____¶¶¶_____¶
_____¶___¶_¶____¶___¶___¶
______¶______¶___¶¶¶___¶
_______¶______¶¶_____¶¶
________¶_______¶¶¶¶¶__¶¶
_________¶______________¶
___________¶¶¶¶___________¶
_____________¶________¶____¶
_______¶¶¶___¶_________¶____¶
______¶___¶¶¶¶________¶¶¶¶__¶
______¶______¶_______¶____¶_¶
______¶______¶______¶_____¶¶
______¶_______¶_____¶_____¶
______¶_______¶¶¶¶¶¶______¶
_______¶___¶¶¶_____¶______¶
________¶¶¶________¶______¶
____________________¶____¶
_____________________¶¶¶¶
Dziś ferie kończymy i trochę się smucimy :( Do WAS jednak wracamy i głosik zostawiamy :)
Pozdrawiamy wieczorową porą ☀️ ܓ ৡৣ❤️ৡৣ
Super zajęcia 😀. Pozdrawiamy i życzymy miłego weekendu 🙂.