16.04.2015

Banknoty polskie

16 kwietnia 2015 r. Lekcja ekonomii w klasie II.

 

1. Uczniowie podzielili się na pięć grup.

2. Każda grupa otrzymała książeczkę pt. "Przygody Kuby i Żyrafy Lokatki".

3. W grupach przygotowywali pracę pisemną na różne tematy dotyczące pieniędzy:

I grupa   "Do czego służą pieniądze".

II grupa   "Skąd się wzięły pieniądze"

III grupa    "Jakie mamy rodzaje pieniędzy"

IV grupa   "Skąd rodzice biorą pieniądze"

V grupa   "Gdzie mieszkają pieniądze"

4. Po tej pracy reprezentaci grup podzielili się wiedzą ze wszystkimi uczetnikami.

5. Poszczególne gupy wylosowały banknot.

6. Dzieci miały przyjrzeć się wizerunkowi znajdującemu się na banknocie,

a potem go opisać korzystając z różnych źródeł: książek historycznych, kart pracy i internetu.

7.  Na koniec  odbyła się prezentacja i ocena prac.

P4160767.JPG

 

 

copy_of_P4160765.JPG

 

P4160770.JPG

 

P4160768.JPG

 

P4160775.JPG

 

P4160769.JPG

 

P4160774.JPG

 

P4160773.JPG

 

P4160772.JPG

 

P4160771.JPG

 

P4160780.JPG

P4160784.JPG

P4160785.JPG

 

P4160786.JPG

 

P4160787.JPG

 

P4160783.JPG

 

P4160781.JPG

 

P4160782.JPG

 

P4160793.JPG

 

P4160792.JPG

17
Dodaj Komentarz
  • 12
  • 7
  • 22
Komentarze