21.03.2023

Asystent głosowy IKO-co to takiego?

Szybsze płacenie rachunków?

Klienci PKO Banku Polskiego mogą teraz szczegółowo przeanalizować wydatki za pomocą Asystenta głosowego IKO

Użytkownicy aplikacji mobilnej IKO mogą teraz za pomocą Asystenta głosowego zlecić analizę swoich płatności kartą z podziałem na 6 kategorii i 29 podkategorii. Dzięki temu mogą dokładnie sprawdzić na co i ile wydawali pieniędzy w czasie, o który zapytają.

 

Szybsze płacenie rachunków? Sprawdź, czym jest polecenie zapłaty

Według badań PR News z bankowości elektronicznej korzysta 21,7 milionów Polaków i wielu z nich posługuje się zleceniami stałymi, które sprawdzają się przy opłaceniu rachunków o równych comiesięcznych kosztach.

Bankomania nr 3 (102) 2019

4
Dodaj Komentarz
  • 0
  • 2
  • 9
Komentarze