05.03.2020

PROMOCJA zdobytej wiedzy i podjętych działań w ramach projektu „Zdrowo jem więc wiem”

Podczas realizacji zadań etapu zimowego projektu uczniowie klasy Ib zdobywali nową wiedzę, którą chętnie dzielili się z innymi uczniami. Realizacja poszczególnych zadań miała na celu zaprezentowanie uczniom szkoły zdobytej wiedzy, a także zachęcenie ich do picia wody oraz wybierania pożywienia z dobrymi składnikami.

 

W ramach promocji zdobytej wiedzy min:

1. Na korytarzu szkoły została stworzona specjalna gazetka ścienna z hasłem tytułowym „Zdrowo jem, więc wiem” na której prezentowane były min.m Materiały metodyczne związane z podziałem żywności

2. Przeprowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów innych klas nt. zdrowego ożywiania /w ramach których:
 Uczniowie kl. IB zaprezentowali przygotowaną inscenizacje pt „Śniadanie Grzesia”. Inscenizacja tematycznie nawiązywała do tematyki zdrowego odżywiania.
 Oglądnięcie trzech krótkich animowanych filmów „Kolorowe białka”, ‘Cukry”, „Tłuszcze” opracowanych przez Fundacje Medicover.
 Przeprowadzenie przez nauczyciela i uczniów krótkiej prelekcji uzupełniającej
wiadomości pokazane na filmie.
 Podsumowanie zdobytej wiedzy – Turniej wiedzy promujący zdrowe odżywianie. Zespoły zostały utworzone z przedstawicieli klas.

Wygrał zespół w składzie: Tymek K. kl. Ia, Michał Ż. kl. IIb, Maks K. kl. IIIb

 

 

 Każda klasa otrzymała materiały informujące o zdrowym odżywianiu, do powieszenia na klasowych gazetkach: kolorowanki piramida żywienia dla dzieci, jak czytać etykiety

 

3. Rodzice na bieżąco zapoznają się z dokonaniami swoich dzieci poprzez prace plastyczne, karty pracy, prace domowe wykonywane wspólnie rodzić + dziecko

 

4. Zostały opracowane i przygotowane trwałe materiały dydaktyczne do wielokrotnego wykorzystania przez innych nauczycieli do realizacja zajęć o zdrowym żywieniu.
Projekt cieszy się dużym zaangażowaniem i entuzjazmem zarówno ze strony uczniów i rodziców.

 

 Każda klasa otrzymała materiały informujące o zdrowym odżywianiu, do powieszenia na klasowych gazetkach: kolorowanki piramida żywienia dla dzieci, jak czytać etykiety

 

3. Rodzice na bieżąco zapoznają się z dokonaniami swoich dzieci poprzez prace plastyczne, karty pracy, prace domowe wykonywane wspólnie rodzić + dziecko

 

4. Zostały opracowane i przygotowane trwałe materiały dydaktyczne do wielokrotnego wykorzystania przez innych nauczycieli do realizacja zajęć o zdrowym żywieniu.
Projekt cieszy się dużym zaangażowaniem i entuzjazmem zarówno ze strony uczniów i rodziców.

 

 

 

 

4
Dodaj Komentarz
  • 12
  • 15
  • 10
Komentarze