15.11.2016

Finanse kreatywnie

15 listopada z samego rana kilkoro zapaleńców edukacji finansowej przyszło na dodatkowe zajęcia. Uczyliśmy się o funkcji pieniądza oraz o banknotach: z czego się składają, co oznaczają różne symbole widniejące na nich oraz kto zajmuje się emitowaniem banknotów.

A potem wykorzystaliśmy tę wiedzę do stworzenia własnych banknotów. Niektóre okazały się być "banknotami okolicznościowymi"!

 img img

img

 

 

 

 

 

 

Ale żeby nikt nie posądził nas o próby fałszowania pieniędzy, stworzyliśmy banknot o nominale 30 zł.

A oto banknoty wyemitowane przez Szkołę Podstawową w Stojadłach:

img

 

img

img

 

Kto powiedział, że banknot MUSI być prostokątny???

img

img

 

 

60
Dodaj Komentarz
  • 6
  • 11
  • 5
Komentarze