06.03.2023

Nowoczesna bankowość

„PKO Płacę później”

„PKO Płacę później” to własne rozwiązanie PKO Banku Polskiego - usługa z zakresu płatności odroczonych.

Choć zostało wprowadzone na rynek pod koniec ubiegłego roku, już jest doceniane. Usługa zwyciężyła w kategorii Najciekawszy projekt płatniczy 2022 w plebiscycie Cashless Pay 2022.

Usługę „PKO Płacę później” bank uruchomił pod koniec listopada ubiegłego roku. Jest ona dostępna we wszystkich kanałach bankowych. Klient, który aktywuje „PKO Płacę później”, może zrobić zakupy nawet gdy nie ma w danym momencie wystarczającej kwoty na koncie. Zrealizuje je w ramach przyznanego przez bank limitu i ma możliwość spłaty w ciągu 30 dni - pieniądze automatycznie zostaną pobrane ze wskazanego we wniosku o aktywację usługi rachunku w PKO Banku Polskim. Klient może też spłacić transakcję samodzielnie. Nie płaci oprocentowania ani innych kosztów związanych z udzieleniem lub spłatą limitu na czas.
 
W aplikacji IKO i serwisie iPKO klient może sprawdzić kwotę do wykorzystania i do spłaty w ramach przyznanego limitu, listę transakcji spłaconych i do spłaty oraz datę najbliższej spłaty, może też pobrać potwierdzenie transakcji, gdy jej kwota się zaksięguje.
 
Minimalna kwota zakupu przy tego typu płatności to 50 zł. Natomiast przyznany limit zależy od zdolności kredytowej danego klienta, maksymalnie jest to obecnie 1000 zł.
 
Aby skorzystać z tej usługi w sklepie internetowym należy wybrać BLIK lub „Płacę z iPKO” jako metodę płatności i skorzystać z kafelka „PKO Płacę później”. W sklepie stacjonarnym – płacąc BLIKIEM przy potwierdzeniu transakcji na smartfonie należy wybrać i zatwierdzić „PKO Płacę później” w aplikacji IKO.
 
Źródło https://bankomania.pkobp.pl/wydarzenia/nagrody-i-wyroznienia/platnosci-pko-place-pozniej-zwyciezca-plebiscytu-cashless-pay-2022/
7
Dodaj Komentarz
  • 2
  • 1
  • 3
Komentarze