30.11.2020

Programujemy w aplikacji Scratch

...bezpieczne przejście z Żyrafką Lokatką

 

Podczas zajęć zdalnych kółka informatycznego uczniowie klasy drugiej i trzeciej

tworzyli w aplikacji w Scratch „Bezpieczne przejście z Żyrafką Lokatką”.

 

Scratch umożliwia tworzenie interaktywnych historyjek,

animacji, gier, muzyki.

 

 Programowanie odbywa się w sposób wizualny – elementy języka

mają kształt puzzli, a poprzez przeciąganie mogą być

 układane w określonym porządku.

   

W ten sposób tworzy się kod przypisany określonemu obiektowi.

Obiekty mogą reagować na zdarzenia zewnętrzne.

 

Wygląd postaci przypisanych do obiektów można wybierać

 z zasobnika, tworzyć lub importować z zewnątrz.

 

Nie jest to łatwe zadanie, szczególnie w zdalnej nauce.

Wielkie brawa, świetnie sobie poradziliście !

1
Dodaj Komentarz
  • 1
  • 6
  • 0
Komentarze