07.02.2012

Jeśli jest KINO musi być POPCORN!

Tak swoje biznesowe przedsięwzięcie reklamowali uczniowie klasy IVa. Postanowili oni wykorzystać wizytę objazdowego kina do zarobienia "paru groszy" na potrzeby swojej klasy. Na ten sam pomysł wpadli też uczniowie z Va. Obie klasy doszły do porozumienia i ostatecznie popcorn oferowała IVa, a Va otworzyła stoisko z Coca-Colą.

kino_1.jpg

 

Coca-Cola rozeszła się tak szybko, że fotoreporter SKO nie zdążył zrobić zdjęcia.

Zysk ze sprzedaży wyniósł 37 złotych.

 

Biznes popcornowy okazał się się bardzo dochodowy! Wpływy ze sprzedaży

wyniosły 178 zł.

kino_3.jpg

 

kino_2.jpg

 

Popcorn, podobnie jak Coca-Cola, rozszedł się w mgnieniu oka.

Nie dla wszystkich chętnych go wystarczyło. 

Zostały tylko cztery puste skrzynki i kolejka zawiedzionych klientów.

 

kino_4.jpg

 

21
Dodaj Komentarz
  • 3
  • 2
  • 10
Komentarze