15.03.2021

Zdrowo i kolorowo...

Zajęcia z zakresu edukacji zdrowotnej w klasie II

O niezwykłych mowa: Jeść ten ser czy nie jeść... Oto jest pytanie... Czy  ktoś odpowie mi na nie?Wiersze,Gify Na Dzień Dobry ...: Witam napisy

W ubiegłym tygodniu w klasie II odbyły się zajęcia dotyczące zdrowego trybu życia,

odżywiania się. Głównym celem zajęć było przybliżenie uczennicom  korzyści,

jakie mamy dzięki spożywaniu warzyw i owoców. PUBLICZNA SZKOŁA PODSTAWOWA NR 4 im. KAZIMIERZA JAGIELLOŃCZYKA w RADOMIU

Pierwszym punktem zajęć była rozmowa na temat zdrowego odżywiania się

z uwzględnieniem piramidy zdrowia i pór roku.

Dzieci wypowiadały się na temat swoich ulubionych i zdrowych potraw,

czytały przepisy z podręcznika, książek kulinarnych, tworzyły jadłospisy na wiosenne śniadanie.

Strona Szkoły Podstawowej w Idzikowicach - Robimy kolorowe kanapki.Po przypomnieniu zasad higieny podczas przygotowywania posiłków

oraz zasad związanych z zachowaniem ostrożności w posługiwaniu się nożem,

dzieci przystąpiły do robienia wesołych kanapek według własnego pomysłu

bądź podanych przepisów i ilustracji. Kanapki były kolorowe i bogate w ulubione warzywa,

sery czy wędliny. Uczennice z apetytem zjadły wspólnie drugie śniadanie.

Jaka kanapka do ciebie pasuje? | sameQuizy

Zajęcia przeprowdziła p. Anna Dominiak - wychowawczyni klasy.

Smacznie, zdrowo, kolorowo - propagowanie zdrowego i racjonalnego  odżywiania - Szkolne Blogiimg

imgSmacznie, zdrowo, kolorowo - propagowanie zdrowego i racjonalnego  odżywiania - Szkolne Blogi

Smacznie, zdrowo, kolorowo - propagowanie zdrowego i racjonalnego  odżywiania - Szkolne BlogiimgimgSmacznie, zdrowo, kolorowo - propagowanie zdrowego i racjonalnego  odżywiania - Szkolne BlogiSmacznie, zdrowo, kolorowo - propagowanie zdrowego i racjonalnego  odżywiania - Szkolne BlogiimgimgSmacznie, zdrowo, kolorowo - propagowanie zdrowego i racjonalnego  odżywiania - Szkolne Blogi

Cheeseburger Time | Émoticônes animées, Emoji drôle, Emoticone gratuitZnalezione obrazy dla zapytania gify pa pa

 

131
Dodaj Komentarz
  • 1
  • 8
  • 0
Komentarze