19.06.2023

Pozostały już tylko wspomnienia

Kochamy SKO, bo dzięki niemu cudowne chwile są.

Czas wycieczki, w której uczestniczyły klasy III b i III c minął bardzo szybko. Były to dwa intensywne dni, podczas których uczniowie zwiedzali wybrane miejsca Kotliny Kłodzkiej. Rozpoczęliśmy od starej papierni, gdzie trzecioklasiści zapoznali się z historią powstania papieru, a następnie sami tworzyli papier czerpany. Ciekawym dla uczniów miejscem okazała się Pijalnia wód w Dusznikach. Każdy z wycieczkowiczów smakował kolejnych wód po to, aby wybrać tę najlepszą jego zdaniem. Po obiadokolacji i zabawie na placu zabaw udaliśmy się do Polanicy, aby wziąć udział w niecodziennym pokazie kolorowej fontanny, który był dedykowany właśnie naszym uczniom. Po tak intensywnym dniu każdy zajął się wieczorną toaletą i udał się na zasłużony odpoczynek. Drugi dzień wycieczki rozpoczęliśmy od zjazdów na letnim torze saneczkowym w Polanicy Zdrój. Kolejnym punktem było zwiedzanie cudownego miejsca w Kłodzku, czyli Minieurolandu. Wszyscy podziwialiśmy cudowną zieleń, różnokolorowe kwiaty oraz architekturę różnych miejsc z całego świata. Z Kłodzka udaliśmy się do Nowej Rudy, gdzie zjedliśmy obiad a następnie poszliśmy zwiedzać podziemia kopalni. Przewodnik w bardzo ciekawy i przystępny sposób przekazywał dzieciom najistotniejsze fakty związane z kopalnią. Wielką furrorę zrobił duch Edek, który raz po raz wyskakiwał z ciemności i straszył dzieci. Niestety to był już ostatni z zaplanowanych punktów wycieczki. Pozostała już tylko droga powrotna, która dzięki wspaniałemu kierowcy p. Robertowi Januszowi minęła szybko i bezpiecznie. Dziękujemy również mamom naszych trzecioklasistów – p. Joannie Grabowieckiej i p. Karolinie Żuchowskiej - które przez całe dwa dni pomagały nam w opiece nad uczniami. A teraz pozostały nam tylko wspomnienia i oczekiwanie na wakacyjne wędrówki.