Matematyczna sztafeta
Dobiega końca realizacja innowacji pedagogicznej „Matematyczne wyzwania”. Tym razem drugoklasiści rywalizowali ze sobą w potyczkach matematycznych, które współtowarzyszyły obchodom Dnia dziecka. Prowadzone były one w formie zabawowej. Uczniowie układając tangramy mieli okazję do sprawdzenia swojej wyobraźni geometrycznej, spostrzegawczości oraz zdolności kreatywnego myślenia. Kolejne zadanie związane było z kodowaniem. Należało w nim wskazać wszystkie liczby nieparzyste, co w efekcie końcowym wiązało się z odkodowaniem obrazka. Dzieci w młodszym wielu szkolnym lubią układać puzzle toteż kolejna konkurencja związana było z tą aktywnością. Przy okazji „przemycone” zostało tu wykonywanie obliczeń matematycznych, gdyż tylko podanie prawidłowego wyniku działania kwalifikowało do znalezienia dobrego miejsca elementu układanki. Wiele emocji wzbudziły zabawy z kostką, podczas których o zwycięstwie decydował łut szczęścia. To tylko niektóre z zadań, z którymi borykali się drugoklasiści. Uczniowie oprócz myślenia matematycznego musieli wykazać się umiejętnością pracy w grupie. Jest to bardzo trudne zadanie, ale zostało przez nich w pełni osiągnięte. Drugoklasiści podczas doskonałej zabawy podejmowali matematyczne wyzwania i utrwalali zdobytą w ciągu roku szkolnego wiedzę.
╔╗║╔╗║══════════════╗
║║║║║║▒.. POZDRAWIAMY...║▒
║╚╝║╚╝══════════════╝