26.02.2017

Na czym polega fenomen SKO?

Zapraszamy do lektury wywiadu z Małgorzatą Kocoń, dyrektor Biura Młodego Klienta w PKO Banku Polskim.

SKO działa już w co trzeciej szkole podstawowej w Polsce. Co wyróżnia te placówki?

imgDocieramy z nowoczesną edukacją finansową do dzieci z 4,6 tys. szkół podstawowych w Polsce. Różnice widać na wielu płaszczyznach. SKO-wicze za kilkanaście lat wejdą na rynek pracy lub założą własne firmy – i „efekt SKO”, czyli bardziej świadome podejście do oszczędzania, przedsiębiorczości, planowania życia i kariery na pewno będzie bardzo odczuwalny.

Dużą wartością jest również wiedza i unikalne kompetencje, które zyskują dzieci należące do programu SKO. Zarządzanie własnym mini-budżetem to nie tylko szansa na zgromadzenie kapitału na realizację marzeń, ale także lekcja unikalnych umiejętności, która z pewnością będzie procentować w dorosłym życiu.

SKO pozwala młodym ludziom na wszechstronność – mogą m.in. ćwiczyć wytrwałość, konsekwencję, umiejętność pracy w grupie oraz rozwijać kreatywność. Uwrażliwiamy ich na to, że warto grać fair-play i pomagać innym. SKO nie tylko umożliwia gromadzenie pierwszych oszczędności, ale także daje nauczycielom, uczniom oraz szkołom szanse do rozwoju w wielu innych dziedzinach mówi Małgorzata Kocoń.

 

Caly wywiad można przeczytać pod linkiem 

 

https://bankomania.pkobp.pl/bankodzieci/dla-rodzicow/oszczedzanie-nie-jedno-ma-imie/

 

 

 

30
Dodaj Komentarz
  • 10
  • 7
  • 2
Komentarze