21.03.2025
Korespondencja elektroniczna w banku PKO BP #nowoczesna bankowość
ChatGPT...👍👍👍
Korespondencja elektroniczna w banku PKO BP, w ramach nowoczesnej bankowości, opiera się na bezpiecznym, szybkim i wygodnym kontakcie klienta z bankiem poprzez bankowość internetową i mobilną (iPKO oraz aplikację IKO).
Najważniejsze cechy:
- Bezpieczeństwo — wiadomości przesyłane są przez wewnętrzny system bankowości, chronione logowaniem i szyfrowaniem.
- Dwukierunkowa komunikacja — klienci mogą wysyłać zapytania, wnioski czy reklamacje i otrzymywać odpowiedzi bez konieczności wizyty w oddziale.
- Archiwum wiadomości — cała korespondencja jest dostępna w historii kontaktów.
- Powiadomienia — bank informuje o ważnych zmianach, promocjach czy bezpieczeństwie poprzez wiadomości w bankowości elektronicznej.
- Zautomatyzowane odpowiedzi i wsparcie konsultantów — szybki dostęp do pomocy oraz możliwość kontaktu z doradcą online.
To rozwiązanie jest częścią strategii PKO BP, aby maksymalnie cyfryzować obsługę klienta i zwiększać komfort bankowania.
2
10
Miłego dnia, pozdrawiamy.😊
Udanego weekendu :) Pozdrawiamy wiosennie z Koła:)