21.03.2025

Korespondencja elektroniczna w banku PKO BP #nowoczesna bankowość

ChatGPT...👍👍👍

Korespondencja elektroniczna w banku PKO BP, w ramach nowoczesnej bankowości, opiera się na bezpiecznym, szybkim i wygodnym kontakcie klienta z bankiem poprzez bankowość internetową i mobilną (iPKO oraz aplikację IKO).

Najważniejsze cechy:

  1. Bezpieczeństwo — wiadomości przesyłane są przez wewnętrzny system bankowości, chronione logowaniem i szyfrowaniem.
  2. Dwukierunkowa komunikacja — klienci mogą wysyłać zapytania, wnioski czy reklamacje i otrzymywać odpowiedzi bez konieczności wizyty w oddziale.
  3. Archiwum wiadomości — cała korespondencja jest dostępna w historii kontaktów.
  4. Powiadomienia — bank informuje o ważnych zmianach, promocjach czy bezpieczeństwie poprzez wiadomości w bankowości elektronicznej.
  5. Zautomatyzowane odpowiedzi i wsparcie konsultantów — szybki dostęp do pomocy oraz możliwość kontaktu z doradcą online.

To rozwiązanie jest częścią strategii PKO BP, aby maksymalnie cyfryzować obsługę klienta i zwiększać komfort bankowania.

2
Dodaj Komentarz
  • 6
  • 8
  • 3
Komentarze