Kolejny etap
... promocji!
Tak, nie przesłyszeliście się (znaczy się dobrze przeczytaliście)...
Oszczedzaj.tk - nowa forma popularyzacji i kompedium wiedzy o oszczędzaniu
Znacie już oszczedzaj.tk. Ten nowy serwis ostatnio Wam zaprezentowaliśmy. Pisaliśmy o nim tutaj w 2. wpisach: ogólnym i prezentującym ciekawsze funkcje. Jeżeli dotychczas nie mieliście tej przyjemności zwiedzenia naszego nowego projektu, serdecznie zapraszamy! :-)
>> Zobacz oszczedzaj.tk - nowy innowacyjny projekt SKO SP20 Białystok!
Konkurs to dopiero początek...
Przez 7 dni uczniowie zmagali się z odgadnięciem adresu pod którym znajdzie się nasz kolejny projekt. To był nasz specjalny konkurs co nie znaczy, że nie będzie takich więcej. Po prostu to pierwszy taki konkurs przeprowadzony w takiej formie (chyba także w całej naszej szkole).
Mamy do Was gorące pytanie i liczymy na szczere odpowiedzi na temat tego, czy taka forma konkursu jest dobra? Naszym zdaniem to ciekawe urozmaicenie, a przede wszystkim duża popularyzacja SKO i oszczędzania w naszej szkole. Warto zauważyć, że plakaty informujące o konkursie były rozwieszone niemal wszędzie. Pisaliśmy o tym we wpisie Nie tylko konkurs.
Dzięki naszemu świetnemu projektowi tego plakatu, to co się rzuca w oczy to przede wszystkim duże "O" (od Oszczedzaj.tk) wraz z logiem naszego SKO. Uwidoczniliśmy również możliwość zdobycia nagród i skrócony adres naszego bloga. To tylko niektóre cechy plakatu. Samo codzienne spoglądanie w ogłoszenie sprawia, że te informacje zostają w pamięci przynajmniej przez jakiś czas, a chyba o to chodzi :-)
Na tym nie poprzestaliśmy!
W czwartek - dzień po ogłoszeniu hasła i zakończeniu konkursu, wywiesiliśmy nowe plakaty. Znowu były wszędzie:
Plakat jest podobny (celowo). Jednak nastąpiło kilka zasadniczych zmian. Przyjrzyjcie się na plakat:
Tak jak w każdej reklamie nie ma tu nic przypadkowego :)
Możemy powiedzieć tylko tyle - plakat zachęca do działania, wbija się w pamięć poprzez unikalne cechy i przedstawia realne korzyści wynikające z podjętego działania.
Nigdy nie zdradza się objętej strategii reklamy. My zrobiliśmy wyjątek, ale należy pamiętać, że jeżeli reklama nie zachęca do złego, nie zawiera treści niezgodnych z prawdą - nie jest zła, może być pożyteczna. Dołączając do SKO szybko poznacie jego zalety - upominki dla SKO-owiczów, możliwość uzbierania na to o czym naprawdę marzymy, czy uniknięcie np. przypadkowego uprania pieniędzy. Oczywiście to tylko niektóre plusy bycia członkiem SKO.
Musicie wiedzieć, że wydając codziennie na często zbędne rzeczy nie jesteśmy w stanie zgromadzić wystarczającej sumy na coś "większego". SKO może Wam w tym pomóc.
Poza tym możliwość oszczędzania w SKO macie tylko w tym wieku, nie zaprzepaśćcie tego - będziecie mieli później co wspominać :-)
Dobrze to wszystko wyjaśniły dzieci na filmiku:
Chcecie wiedzieć więcej? Zapraszamy na oszczedzaj.tk!
>> Oszczedzaj.tk - kolejny innowacyjny projekt SKO SP20 Białystok!
Wszystko o oszczędzaniu w jednym miejscu!
>> kaSKO SP20 Białystok - pierwszy i zapewne jedyny system zarządzania kontem SKO!
>> Szybkie menu SKO SP20 Białystok - znajdź nas w Internecie!
>> Nasz kanał na YouTube - obejrzyj nasze działania!
Profesjonaliści ;D
Nic dodać, nic ująć - również waszemu blogowi. Jest świetny!
Chyba inni powinni się od was uczyć jak robić promocję SKO :-)
Świetnie przeprowadzona kampania!
Może ;-)
Dziękujemy za miłe słowa.
Pozdrawiamy,
SKO SP20 Białystok