pierwsza poprzednia 1 2

Palcem po mapie
Podróż do „Nieznanej Ziemi Południowej”
12
Blog SKO

sko-przelewice

sko-przelewice

Kasztanobranie :)

Jesień wcale nie musi być szara i nudna

9

SKO – zaczynamy!

Oszczędzanie to bardzo fajna rzecz, bo każdy kasę lubi mieć. Lecz jak wytrzymać te wyrzeczenia, i mówić ciągle, nie mam…nie mam… No cóż, milionerem chciałoby się zostać, a nic od życia za darmo nie można dostać. Wiec muszę znaleźć sposób, by kasy nie tracić, i żeby powoli zacząć się bogacić ...

9
pierwsza poprzednia 1 2