11.02.2016

Konsument - kto to jest?

Kto to jest konsument?

Uczniowie klasy IV i V już to wiedzą, a ty wiesz?

Podsumowując cykl zajęć

KONSUMENT

to ten, kto kupuje, nabywa różne towary i usługi, czyli my wszyscy.

W 1962 roku prezydent Stanów Zjednoczonych John F. Kennedy w przemówieniu w Kongresie USA

sformułował 4 prawa konsumenta:

do informacji
do wyboru
do bezpieczeństwa
do reprezentacji


EWOLUCJA KONSUMENTA

Wraz z błyskawicznym rozwojem urządzeń mobilnych dostęp do informacji o produktach i usługach to kwestia kilku kliknięć.

Możliwości, jakie wynikają z postępu technologicznego i rozwoju sieci społecznościowych sprawiają, że współcześni konsumenci chcą, by marki ich słuchały i odpowiadały na aktualne, ciągle zmieniające się potrzeby.

ŚWIADOMY KONSUMENT

Konsumenci stają się klientami dokonującymi świadomych i przemyślanych transakcji.

Coraz więcej uwagi poświęcają parametrom i cechom funkcjonalnym.

WSPÓŁCZESNY KONSUMENT WYMAGA

Oczekiwania konsumentów wobec podmiotów działających na rynkach rosną z każdym dniem.

Klienci chcą otrzymywać w pełni spersonalizowane informacje przy wykorzystaniu różnorodnych kanałów.

ZROZUMIEĆ KONSUMENTA

Styl życia konsumentów podlega ciągłym zmianom determinowanym przez kluczowe wydarzenia jakich doświadczają.

Czasem kierunek tych zmian jest łatwy do przewidzenia, a niekiedy mamy do czynienia z sytuacjami niespodziewanymi, np zmiana priorytetów życiowych.

Marki, które będą zauważać te zmiany i umiejętnie na nie reagować, nie tylko pozostaną w umysłach klientów, ale także staną się dla nich ważne.

konsument.JPG

 Pamiętajmy, że kupując z głową oszczędzamy!!!

6
Dodaj Komentarz
  • 13
  • 18
  • 7
Komentarze