Konsument - kto to jest?
Kto to jest konsument?
Uczniowie klasy IV i V już to wiedzą, a ty wiesz?
Podsumowując cykl zajęć
KONSUMENT
to ten, kto kupuje, nabywa różne towary i usługi, czyli my wszyscy.
W 1962 roku prezydent Stanów Zjednoczonych John F. Kennedy w przemówieniu w Kongresie USA
sformułował 4 prawa konsumenta:
do informacji
do wyboru
do bezpieczeństwa
do reprezentacji
EWOLUCJA KONSUMENTA
Wraz z błyskawicznym rozwojem urządzeń mobilnych dostęp do informacji o produktach i usługach to kwestia kilku kliknięć.
Możliwości, jakie wynikają z postępu technologicznego i rozwoju sieci społecznościowych sprawiają, że współcześni konsumenci chcą, by marki ich słuchały i odpowiadały na aktualne, ciągle zmieniające się potrzeby.
ŚWIADOMY KONSUMENT
Konsumenci stają się klientami dokonującymi świadomych i przemyślanych transakcji.
Coraz więcej uwagi poświęcają parametrom i cechom funkcjonalnym.
WSPÓŁCZESNY KONSUMENT WYMAGA
Oczekiwania konsumentów wobec podmiotów działających na rynkach rosną z każdym dniem.
Klienci chcą otrzymywać w pełni spersonalizowane informacje przy wykorzystaniu różnorodnych kanałów.
ZROZUMIEĆ KONSUMENTA
Styl życia konsumentów podlega ciągłym zmianom determinowanym przez kluczowe wydarzenia jakich doświadczają.
Czasem kierunek tych zmian jest łatwy do przewidzenia, a niekiedy mamy do czynienia z sytuacjami niespodziewanymi, np zmiana priorytetów życiowych.
Marki, które będą zauważać te zmiany i umiejętnie na nie reagować, nie tylko pozostaną w umysłach klientów, ale także staną się dla nich ważne.
konsument to jest super
super
super
KONSUMENT
To jest mój głosik
1044915