O pieniądzach artystycznie
Ekonomia i sztuka - czy to można pogodzić? Mamy na to pomysł. Trwają prace nad projektem edukacyjnym "Motyw pieniędzy w malarstwie".
Przyglądamy się dziełom (nie)znanych artystów malarzy.
Wybraliśmy kilka, na których pieniądze odgrywają znaczącą rolę.
Teraz każda klasa wybrała dla siebie jeden obraz,
aby zająć się nim dokładnie i wykonać zadania zgodnie z harmonogramem.
Zapraszamy do galerii
Obraz wybrany przez klasę VI.
Tym dziełem zajmie się klasa V.
Dzieło wybrane przez klasę IV.
Tym obrazem zajmie się klasa III.
Klasa II zajmie się martwą naturą.
Obraz dla klasy I.
Zadania dla klas
Obejrzycie dokładnie obraz i podzielcie się w klasie zadaniami i przygotujcie:
1. Kilka zadań o malarzu (maksymalnie 3, a maluchy to nawet 1 – 2 zdania)
Wybierajcie raczej ciekawostki niż fragmenty życiorysu.
2. Krótki opis obrazu, czyli co/kogo przedstawia.
3. Opowiedzcie tę historię współcześnie – jak wyglądałaby ta sytuacja, gdyby wydarzyła się dzisiaj?
Przygotujcie uwspółcześnioną wersję obrazu.
4. Zaaranżujcie podobną sytuację w klasie i zróbcie sobie zdjęcie.
Dodatkowo, jeśli ktoś chce może to namalować.
Macie czas do czwartku, 26 listopada br.
Gdy wszystkie projekty będą gotowe spotkamy się,
aby zaprezentować efekty swojej pracy całej społeczności szkolnej.
Ważne wskazówki!
Nie traktujcie zadań zbyt poważnie.
Bawcie się obrazem i tematem.
Nie zapomnijcie o lokowaniu produktu, czyli SKO
– projekty będziemy prezentować na blogu.
Już nie mogę się doczekać efektów.
___ (¯`:´¯)
_ (¯ `•.\|/.•´¯)
(¯ `•.(۰۪۪۫۫●۪۫۰).•´¯)
__(_.•´/|\`•._)
___ (_.:._)-- Dziękuję za odwiedzinki i serdecznie pozdrawiam:)
¯“-
*̡͌l̡* *̡͌l̡* “ Pozdrawiam
*̡͌l̡* *̡͌l̡* ̡̡[ ** cieplutko:)
-~~~--~„„-~~_„„--~~-„“-„
¯“-
*̡͌l̡* *̡͌l̡* “ Pozdrawiam
*̡͌l̡* *̡͌l̡* ̡̡[ ** cieplutko:)
-~~~--~„„-~~_„„--~~-„“-„
Pleszewska Dwójka pozdrawia i przyjacielski głosik zostawia :)
Pozdrawiamy i życzymy przyjemnego popołudnia.
Pozdrawiamy i głosik zostawiamy:)
Fajny pomysł :) pozdrawiam