KOMPETENCJE NA 6
Uczniowie klasy 3 c (większość klasy należy do SKO) uczestniczą w programie KOMPETENCJE NA SZÓSTKĘ. W czasie zajęć, realizowanych w ciągu roku szkolnego, będą rozwijać swoje kompetencje społeczne, poznawcze, nauczą się krytycznego myślenia.
Jedna z lekcji programu to: „Jak gimnastykować wyobraźnię?Kilka dni wcześniej uczniowie przeprowadzili wywiady z rodzicami, kolegami, w których pojawiły się pytania: Po co ludzie myślą? O czym ludzie najczęściej myślą? Odpowiedzi zaprezentowali na forum klasy w różnych formach: pisemnej słownej, graficznej. Potem uczestnicy programu zagrali w mecz skojarzeń. Tutaj wyobraźnia dzieci okazała się ogromna. Przydała się ona również w kolejnym zadaniu „Transformowania kubków”. Wykorzystując plastikowe kubki oraz inne materiały (m.in. sznurki, taśmę, folię, rękawiczki), pracujący w zespołach uczniowie, konstruowali różne przedmioty. Niektórzy myśleli niestandardowo tworząc latawce, drzewa, zabawki.
Gimnastyka wyobraźni zakończyła się na zajęciach fizycznych. Praca przebiegała w zespołach 5-osobowych. Zadaniem dzieci było stworzenie konstrukcji ze zgromadzonych przyborów do ćwiczeń. Nie wszyscy pracowali zgodnie, ale ostatecznie dochodzili do kompromisów. Tego dnia myśli uczniów z pewnością skakały, pełzały, rozciągały się i kręciły.
✿ڿڰۣ— ˜“ W I T A M “˜ ✿ڿڰۣ—
.¤ª“ ˜❀ S E R D E C Z N I E ❀˜
✿ڿڰۣ— ************ ✿ڿڰۣ—
Mikołajki są tuż tuż...
więc życzenie ślę ci już,
by prezentów cały wór
stanął jutro u twych wrót!
║║╔╗ ║║╔╗ ║║╔╗ ║
╠╣║║ ╠╣║║ ╠╣║║ ║
║║╚╝ ║║╚╝ ║║╚╝ O
_______██████
_____ ████████
___███████████
___ (░░░░░░░)░░░)
___(░(░█░░█░)░░░)
__ (░░(░░●░░░)░░░)
__ (░░░░◡░░░░░░░)
_██(░░░░░░░░░░)██
_███(░░░░░░░░░)███
████ ██(░░░)██ ████
████ █████████ ███
████ ████░████ ███
(░░)_ ▓▓▓▓▌▓▐▓▓▓_(░░)
(██) ███████████ (██)
_____█████░█████_▓▓▓\
_____█████-,█████▓▓▓▓▓)
_____█████-,█████▓▓▓▓▓)
___(░░░░░░)(░░░░░) ▓▓▓▓)
______(███)_(███)▓▓▓▓▓▓)
____ (████)_(████)▓▓▓▓▓)
☀WIECZOROWĄ PORĄ ODWIEDZAM
║║❀ ╔═╗ .☀BLOGOWYCH PRZYJACIÓŁ
║╚═✿╝║❀ P O Z D R A W I A M
☀╚══════╝❤╚══════╝☀
Super