11.12.2016

Matematyczna gra terenowa

Jak wykorzystać matematykę w praktyce?

Gra Terenowa: Wokół Dworku – liczę, mierzę, rozpoznaję.

 

Gra Terenowa: „Wokół Dworku – liczę, mierzę, rozpoznaję” przeprowadzona została

2 grudnia w parku  we Frący w godzinach popołudniowych.

Gra terenowa przeznaczona była dla zespołów 2 osobowych: dziecka i rodzica.

Do udziału w grze zaprosiliśmy koleżanki i kolegów z młodszych klas.

Grę rozegrano w dwóch kategoriach wiekowych:

 - Klasy 1-4

- Klasy 5-6

W grze wzięło udział 13 uczniów wraz z rodzicami.

 Uczestnicy otrzymali  mapę parku  i karty zadań, które kierowały ich do wybranych  miejsc.

 Uczniowie i ich rodzice po raz pierwszy uczestniczyli w grze terenowej, która to bardzo im się spodobała. Wiele emocji wzbudziły zarówno zadania, które zostały w większości poprawnie wykonane, jak nagrody – gry planszowe dla wszystkich zespołów.

Po wykonaniu zadań na wszystkich uczestników czekał słodki poczęstunek.

Gra terenowa miała na celu ożywić środowisko lokalne i sprawdzić jak uczniowie potrafią wykorzystać swoją wiedzę w działaniach  praktycznych.. Cele zostały osiągnięte w 100%. Wszyscy uczestnicy deklarowali chęć wzięcia udziału w kolejnym  takim  przedsięwzięciu.

Koncepcję gry opracowała Ewa Witkowska, przy tworzeniu kart uczestniczyły Honorata Jakóbiak

i Anna Kochmańska.

Nagrody i poczęstunek sfinansowała fundacja mBanku. 

Fotorelacja z gry

 

 

 

 

bez-tytulu-2 bez-tytulu-3gry-4

 

gry11gry8gry-3

 

0
Dodaj Komentarz
  • 7
  • 2
  • 9