22.09.2018
Przygotowania do akcji "Sprzątanie świata 2018"
Zaczęliśmy od akcji edukacyjnej...
Nasze działania związane z akcją
Sprzątanie świata 2018
rozpoczęły się od przygotowania gazetek informujacych i plakatów.
/Przepraszamy za pomyłkę w dacie/
Następnie uczniowie klasy III a wykonali
na zajęciach komputerowych prace zachęcające do segregowania odpadów.
Żyrafa Lokatka segreguje odpady razem z dziećmi.
Były też zajęcia edukacyjne
Układaliśmy też hasła zwiaząne z ekologią
np.
"Odpady podzielone - pieniądze zaoszczędone"
30
206
••♫•Dziękujemy za odwiedziny i pozdrawiamy.•♫••♫•
🤗🌻🍂🍁🤗🌻🍂🍁🤗🌻🍂🍁🤗🌻🍂🍁🤗🌻🍂🍁🤗🌻🍂🍁
••♫•Dziękujemy za odwiedziny i pozdrawiamy.•♫••♫•
🤗🌻🍂🍁🤗🌻🍂🍁🤗🌻🍂🍁🤗🌻🍂🍁🤗🌻🍂🍁🤗🌻🍂🍁
••♫•Dziękujemy za odwiedziny i pozdrawiamy.•♫••♫•
🤗🌻🍂🍁🤗🌻🍂🍁🤗🌻🍂🍁🤗🌻🍂🍁🤗🌻🍂🍁🤗🌻🍂🍁
Witam wszystkich serdecznie
••♫•Dziękujemy za odwiedziny i pozdrawiamy.•♫••♫•
🤗🌻🍂🍁🤗🌻🍂🍁🤗🌻🍂🍁🤗🌻🍂🍁🤗🌻🍂🍁🤗🌻🍂🍁
Witam wszystkich serdecznie
Witam wszystkich serdecznie
Witam wszystkich serdecznie
Witam wszystkich serdecznie
😃😂😉😉😞witam wszystkich serdecznie
Witam wszystkich serdecznie
Witam wszystkich serdecznie
Witam wszystkich serdecznie
Witam wszystkich serdecznie
😃😂😉😉😉witam wszystkich serdecznie
Dziękujemy za odwiedziny i pozdrawiamy.
☔💧☔💧☔💧☔💧☔💧☔💧☔💧☔💧☔💧
Z deszczowego i wietrznego Natolina.
Dziękujemy za odwiedziny i pozdrawiamy.
☔💧☔💧☔💧☔💧☔💧☔💧☔💧☔💧☔💧
Z deszczowego i wietrznego Natolina.
Dziękujemy za odwiedziny i pozdrawiamy.
☔💧☔💧☔💧☔💧☔💧☔💧☔💧☔💧☔💧
Z deszczowego i wietrznego Natolina.
Dziękujemy za odwiedziny i pozdrawiamy.
☔💧☔💧☔💧☔💧☔💧☔💧☔💧☔💧☔💧
Z deszczowego i wietrznego Natolina.
Pozdrawiam całą szkołę w Natolinie 🤗😁🤗😁
Brawo uczniowie!!! 👍
Brawo uczniowie!!! 👍
Brawo uczniowie!!! 👍
Wykonaliście wspaniałą pracę! 😃😃😃
Edukacja ekologiczna to ważna sprawa w dzisiejszych czasach.😊
Dzięki tej akcji wiele się nauczyliśmy, wiemy już jak segregowac odpady. Pozdrawiamy wszystkich blogowych przyjaciół - uczniowie klasy II a
Dziękujemy za odwiedziny i pozdrawiamy.
Dobry pomysł:) pozdrawiamy i głosik zostawiamy:)
Dziękujemy za odwiedziny i pozdrawiamy.
Pozdrawiamy młodych ekologów z klasy II a i III a.