„Sensory Dictionary”
Rozstrzygnięcie szkolnego konkursu językowo-plastycznego „Sensory Dictionary”!
W miniony piątek w naszej szkole odbyło się uroczyste rozstrzygnięcie konkursu językowo-plastycznego pt. Sensory Dictionary. Zadaniem uczestników było stworzenie napisu wybranego słowa w języku angielskim, wykorzystując materiały, które kojarzą się z jego znaczeniem. Dzięki temu powstały nie tylko piękne i oryginalne prace, ale również niezwykle kreatywne i inspirujące interpretacje angielskich słów.
Do konkursu przystąpiło aż 38 uczniów z klas I–VIII, co świadczy o ogromnym zainteresowaniu i imponującym zaangażowaniu młodych artystów. Jury, złożone z całego grona pedagogicznego, miało wyjątkowo trudne zadanie – każda praca była wyjątkowa i zasługiwała na wyróżnienie.
Nagrody przyznano w dwóch kategoriach wiekowych:
Klasy I–III:
I miejsce – Julia Komuniecka
II miejsce – Antoni Krysiak
III miejsce – Karina Bąk
Klasy IV–VII:
I miejsce – Zofia Biernat
II miejsce – Kazimierz Zontek
III miejsce – Karolina Biernatek
Konkurs pokazał, że nauka języka angielskiego może być nie tylko skuteczna, ale również niezwykle twórcza i pełna radości. Połączenie języka, plastyki i zmysłów pozwoliło uczniom spojrzeć na słownictwo z zupełnie innej perspektywy. Dzięki takim inicjatywom uczymy się, że angielski to nie tylko przedmiot szkolny, ale narzędzie, które przydaje się w życiu codziennym, rozwija wyobraźnię, wspiera komunikację i otwiera drzwi do świata.
Serdecznie gratulujemy wszystkim uczestnikom – Wasza pomysłowość, zaangażowanie i kreatywność zrobiły na nas ogromne wrażenie! Dziękujemy za tak liczny udział i już nie możemy się doczekać kolejnych edycji konkursu!
Nagrody sponsorowała Rada Rodziców.
Organizator: Aleksandra Mieszczak-Płoskonka