1 2 następna ostatnia

spchotkow

REKORD PAULINY

Nasza uczennica Paulinka z klasy piątej w finale ośrodkowym "Czwartków Lekkoatletycznych" w Żarach w biegu na 600 metrów dziewcząt zdeklasowała rywalki i z rekordem życiowym uzyskała kwalifikację do finału krajowego. Finale Ogólnopolskim "Czwartków Lekkoatletycznych" rozgrywanych w Łodzi 21-22 czerw ...

I TY TEŻ MOŻESZ MIEĆ KARTĘ

Poproś swojego Rodzica o przeczytanie tej informacji.

OSTATNI DZIEŃ ZIELONEJ SZKOŁY

SZKLARSKA PORĘBA - dzień 5. Piątek był naszym ostatnim dniem pobytu w Szklarskiej Porębie. Od wczesnych godzin pakowanie i szykowanie do wyjazdu. Podziękowaliśmy tutejszym paniom wychowawczyniom: Sabinie, Iwonce, Monice i Beacie. Zjedliśmy śniadanie i szybkim, żwawym krokiem poszliśmy pożegnać Ka ...

ZIELONA SZKOŁA -cd.

SZKLARSKA PORĘBA -dzień 4. - 18 czerwca. Dzisiejszy dzień pomimo zmiennej aury był bardzo aktywny. Zaczęliśmy od muzeum mineralogicznego, gdzie pracowaliśmy z kartą pracy. Zadanie polegało na odnalezieniu potrzebnych nazw i właściwości minerałów. Zabawa była przy tym przednia. Później zakupy pamiąte ...

cd. ZIELONEJ SZKOŁY

SZKLARSKA PORĘBA -DZIEŃ 3 - 17 czerwca. Dzisiejszy dzień zaczął się od wypadu na zamek Czocha. Otworzono w nim szkołę magii i czarodziejstwa Hogwart na wzór szkoły Harrego Pottera. Udało nam się zwiedzić cały zamek od podziemi do wieży widokowej oraz przejść tajemnymi korytarzami. W drodze do Szkla ...

ZIELONA SZKOŁA- SZKLARSKA PORĘBA

Szklarska Poręba - drugi dzień -16-czerwca. Dzisiejszy dzień zaczęliśmy tradycyjnie od śniadania. Później ruszyliśmy do Chaty Walońskiej. Poznaliśmy tradycyjny chrzest Walończyków oraz ich historię. Po obiedzie zeszliśmy do wąwozu Kamieńczyka, gdzie podziwialiśmy wodospad Kamieńczyk w pełnej okazało ...

PIENIĄŻKI OSZCZĘDZAMY I NA ZIELONĄ SZKOŁĘ WYJEŻDŻAMY

Szklarska Poręba - dzień 1-15 czerwca. Naszą wyprawę zaczęliśmy od centrum miasta i oczywiście lodów przy Skałce Karczmarz. Po obiedzie udało nam się poznać legendę Kruczych Skał i oczywiście podziwiać ich widoki. Po kolacji zagraliśmy mecz piłki nożnej z zaprzyjaźnioną szkołą z Sieradza. Pomimo w ...

PIERWSZA POMOC - TO DZIECINNIE PROSTE

SKO-wicze z klasy drugiej wzięły udział w przedwakacyjnej akcji WOŚP pod tym właśnie wyzwaniem . Tematem przewodnim jest to, że dzieci uczą dorosłych udzielania pierwszej pomocy. Dominika i Cyprian bardzo przejęci swoją rolą przystąpili do nauczania. Znają słowo „ resuscytacja” , z powagą o ...