1 2 3 następna ostatnia

22 kwietnia - Międzynarodowy Dzień Ziemi
Co dobrego możesz zrobić dla naszej planety?
Blog SKO

SKO - Szkoła Podstawowa w Strzyżewie

Witamy na blogu Szkoły Podstawowej w Strzyżewie - niewielkiej miejscowości w województwie lubelskim, w powiecie łukowskim, w gminie Łuków. Organizacja SKO ma wieloletnią tradycję oraz znaczne osiągnięcia. Jak wiele innych szkół, w tym także i nasza, przystąpiła do corocznego konkursu pod hasłem „Dziś oszczędzam w SKO - jutro w PKO”. Pierwszy raz nasze działania będziemy zamieszczać na szkolnym blogu. Zapraszamy więc wszystkich do odwiedzania, komentowania i oceniania go. Z góry dziękujemy za ka

Akcja „Góra Grosza”

Finał akcji „Góra Grosza” W dniu 10 stycznia 2012r. w naszej szkole odbyło się zakończenie akcji, którego organizatorem jest Towarzystwo „Nasz Dom”, a patronatem minister Edukacji Narodowej. W naszej szkole przeprowadzona akcja miała formę konkursu międzyklasowego. Po dokładnym przeliczeniu ka ...

Przyjęcie nowych członków SKO

14 października 2011r. uczniowie klasy pierwszej stali się prawdziwymi uczniami, a cztery dni później stali się prawdziwymi członkami SKO. Pan dyrektor uroczyście pasował ich specjalnie przygotowaną przez opiekuna książeczką SKO. Nowi członkowie otrzymali także upominki. Teraz już na dobre mogą rozp ...

Wyjazd do Mennicy Polskiej

Tak oszczędzamy, że na następną wycieczkę wyjeżdżamy. 17 listopada 2011r. także byliśmy w Warszawie, ale tym razem w Mennicy Polskiej. Ciekawiła nas bardzo historia pieniądza. Poszerzyliśmy swoją wiedzę nie tylko ekonomiczną, ale i także historyczną. Na pamiątkę pobytu Gabinecie Numizmatycznym dosta ...

Ozdoby choinkowe

5 grudnia rozpoczęła się akcja „Pomóż dzieciom przetrwać zimę”. Członkowie SKO także włączyli się w tę akcję wykonując ozdoby choinkowe, które zostały sprzedane podczas przerw. Część kwoty wykorzystaliśmy na zakup materiałów papierniczych i słodyczy dla dzieci potrzebujących pomocy, a pozostałą kwo ...

Sprzątanie Świata

We wrześniu nasza organizacja rozpoczęła swoją działalność sprzątaniem świata. Tradycyjnie sprzątaliśmy nasze najbliższe środowisko. Wyposażeni w worki i rękawice porządkowaliśmy teren wokół szkoły, remizy i biblioteki gminnej

Wycieczka do Warszawy

Z inicjatywy opiekuna SKO i rodziców, uczniowie klas I – III 30 września 2011r. pojechali na wycieczkę do Warszawy. Zwiedzaliśmy Muzeum Etnograficzne, Stare Miasto oraz planetarium „Niebo Kopernika”, którego wyłącznym partnerem jest PKO Bank Polski. Jeden z uczniów – członków SKO taką oto ułożył rym ...

Ogólnopolska akcja „Śniadanie daje moc”

8 listopada 2011r. członkowie SKO włączyli się w ogólnopolską akcję „Śniadanie daje moc”. Zadaniem uczniów było przygotowanie wspólnego śniadania składającego się z różnych produktów. Wcześniej opiekun SKO zapoznał wszystkich, jak ważne jest zjadanie śniadania, ponieważ daje ono dużo siły i energii ...

Przedstawienie teatralne „Król Maciuś Pierwszy”

9 listopada 2011r. w naszej szkole uczniowie, a zarazem członkowie SKO oglądali przedstawienie teatralne „Król Maciuś Pierwszy”. Występ dostarczył wielu niezapomnianych wrażeń.

Apel SKO

18 października 2011r. odbył się apel „Październik miesiącem oszczędzania”. Członkowie SKO pod opieką opiekuna przygotowali z tej okazji przedstawienie pt. SKO – uczy oszczędności. Każdy mógł się dowiedzieć, że nie tylko pieniądze możemy oszczędzać, ale także nasz wzrok, słuch, ręce.

Konkurs plastyczny „Plakat promujący oszczędzanie”

Konkurs plastyczny „Plakat promujący oszczędzanie” – 14 listopada 20011r. prace zostały wysłane. W związku z ogłoszeniem konkursu plastycznego przez poradnik ekonomiczny „Brawo Bank” (nr 3/4/2011r.) na plakat, któryby zachęcał kolegów i koleżanki do oszczędzania wpłynęło wiele prac. Dzieci prace wyk ...