22.02.2015

Diagramy, liczby i kolejne szczęśliwe numerki

Uczniowie klas szóstych powtarzają wiadomości przed kwietniowym sprawdzianem.

Umiejętność  odczytywania danych z wykresów opanowaliśmy.

Przy tej okazji powstały nasze własne diagramy dotyczące banków i oszczędzania.

W ten sposób przygotowujemy się do wykonania prezentacji multimedialnej - ale o tym nieco później:)

 

IMG_7864.JPG

 

IMG_7865.JPG

 

copy_of_IMG_7868.JPG

Zadanka powtórzeniowe - łatwiutkie - kto chce 5 - rozwiązuje i wysyła do mnie do środy 25 lutego


1. Kwotę 3849 zł wypłacono dziewięcioma monetami jednozłotowymi i pewną liczbą
banknotów dziesięciozłotowych. Ile było tych banknotów?

2. Paweł postanowił odkładać po 27 zł miesięcznie na zakup deskorolki, która kosztuje 156 zł.
Ile pieniędzy brakuje Pawłowi po czterech miesiącach oszczędzania?

3.W kwietniu bilet do kina kosztował 12 zł. W maju bilet ten zdrożał o 25%. Z okazji Dnia Dziecka ceny biletów obniżono o 40%.

Ile kosztował bilet do kina tego dnia?

I NUMERKI SZCZĘŚLIWE

ILE NUMERKÓW UDA NAM SIĘ UPOLOWAĆ PRZEZ TYDZIEŃ - DO 28 LUTEGO?

POTEM BĘDĄ WYZEROWANE LICZNIKI I ZACZNIEMY OD POCZĄTKU:)

NUMERKI SZCZĘŚLIWE TO TE:

- KTÓRE SKŁADAJĄ SIĘ TYLKO CYFR NIEPARZYSTYCH

LUB

- KTÓRE DZIELĄ SIĘ NA 15

LUB

- MAJA 3 TAKIE SAME CYFRY

NUMERKI SPECJALNE TO:

jeżejeże

jeże

jeże

jeże

jeże

jeże

jeże

jeże

jeże

jeże

jeże

jeże

jeże



jeże

739
Dodaj Komentarz
  • 29
  • 6
  • 31
Komentarze