1 2 następna ostatnia

22 kwietnia - Międzynarodowy Dzień Ziemi
Co dobrego możesz zrobić dla naszej planety?
Blog SKO

SKO MOSTÓW

WITAJCIE, WITAJCIE ! NASZ BLOG OGLĄDAJCIE ! TUTAJ SIĘ DOWIECIE CO TAM SŁYCHAĆ W ŚWIECIE, KAŻDY Z NAS OPOWIE CO SŁYCHAĆ W MOSTOWIE, JAK MY TU DZIAŁAMY I CO WYCZYNIAMY. KTO TU ZAJRZY, JEST MILE WIDZIANY I GO POZDRAWIAMY !

Na zieloną szkołę wyjeżdżamy, bo na książeczce SKO oszczędzamy.

Dzięki naszym oszczędnościom, już dwa razy byliśmy na zielonej szkole w województwie warmińsko-mazurskim, odwiedziliśmy nasze, piękne Morze Bałtyckie i braliśmy udział w wielu bardzo ciekawych warsztatach edukacyjno-ekologicznych - było super ! Warto pojechać !

Konkursy SKO w Mostowie

W lutym ogłoszono w szkole konkurs plastyczny "Mój pomysł na skarbonkę" oraz drugi literacki o tematyce związanej z ideą oszczędzania pt. "Pieniądze z książeczki jadą na wycieczki".

WYNIKI KONKURSU PLASTYCZNEGO NA SKARBONKĘ

Rozstrzygnięto konkurs plastyczny na najciekawszą skarbonkę w NSP w Mostowie. Nagrodzono najlepszych.

Początek zimowych ferii.

Rozpoczęły się ferie zimowe, dwa tygodnie wolnego i na dodatek jest troszkę śniegu i mróz.

Wyjazd do Centrum Nauki Kopernik

To był świetny wyjazd, na takie wycieczki warto jeździć ! Było tam tyle wszystkiego, że nie wiadomo było od czego zaczynać.

Śniadanie daje moc !

W dniu 8.11.2011 r. nasza szkoła wzięła udział w ogólnopolskiej akcji Śniadanie Daje Moc .

Akcja - kasztanowce

Zagrabianie liści kasztanowca. Spalenie porażonych liści. Klasowy konkurs na zebranie jak największej liczby kasztanów. Zbieranie kasztanów. Sprzedaż kasztanów.

Wycieczka do Nałęczowa i Kazimierza Dolnego.

Z okazji Dnia Dziecka, całą szkołą wyjechaliśmy na wycieczkę do Nałęczowa i Kazimierza Dolnego. To był wspaniały wyjazd. Braliśmy udział w rejsie statkiem po Wiśle, udało się nam wejść na Górę Trzech Krzyży, piliśmy Nałęczowiankę, zwiedzaliśmy muzeum B. Prusa, a obiad jedliśmy w jednej z najlepszyc ...

Festyn Rodzinny

Wspólne spotkanie mam, tatusiów i dzieci - było świetnie .