Rejestracja w serwisie (NAUCZYCIEL/DRUŻYNOWY)

UWAGA! Blog w serwisie SzkolneBlogi.pl może założyć jedynie Opiekun SKO w danej szkole. Jeśli jesteś uczniem i chcesz mieć wpływ na to jak wygląda blog Twojej szkoły, zgłoś się do nauczyciela, który go prowadzi i poproś o nadanie odpowiednich uprawnień.

 

  1. Na początek należy przejść do formularza który umożliwia rejestrację. Należy kliknąć napis „Zarejestruj się” w górnym prawym rogu.
  2. Jak założyć blog - zarejestruj się

     

  3. Wypełnij formularz rejestracyjny. Dla ułatwienia, opisujemy kilka podstawowych funkcjonalności:

    a. Nazwa użytkownika (tzw. login) – to dzięki niemu można zalogować się do serwisu „Szkolne Blogi”, aby dodawać i edytować wpisy.

    b. Adres szkoły – wpisz pełen adres szkoły, abyśmy mogli zidentyfikować ją w naszej bazie szkół biorących udział w programie SKO.

    c. Region bankowy – możesz dowiedzieć się, w jakim regionie znajduje się Twoja szkoła od osoby kontaktowej w Oddziale PKO Banku Polskiego, w którym prowadzona jest Szkolna Kasa Oszczędności Twojej Szkoły.

    d. Nazwa bloga – powinna być krótka i łatwa do zapamiętania. Pamiętaj, że wiele osób będzie szukać Twojego bloga poprzez „wyszukiwarki”, dlatego warto nadać nazwę, która pozwoli zidentyfikować szkołę.

    WAŻNE: Nazwa bloga, którą wybierzesz stanie się częścią adresu internetowego, który wpisywany będzie w pasek przeglądarki (np. www.szkolneblogi.pl/o-sko ). Dlatego dobrze przemyśl swoją decyzję. Nazwę samego bloga zawsze będzie można zmienić w polu „edycji”, jednak adres strony nie zmieni się i pozostanie taki jak przy pierwszej rejestracji.

    e. Wybór awatara – możesz w tym miejscu umieścić swoje zdjęcie (grafikę) lub skorzystać z gotowych propozycji przygotowanych przez nas.

    f. Adres e-mail – prosimy o podanie adresu e-mail, który od tej chwili będzie służył do kontaktu w sprawach związanymi z platformą SzkolneBlogi.pl oraz wątpliwościami dotyczącymi prowadzenia bloga.

  4. Po wypełnieniu formularza, na podany podczas rejestracji adres e-mail otrzymasz wiadomość z linkiem do formularza umożliwiającego ustawienie hasła. Po kliknięciu w link, wpisz hasło, którym będziesz logować się do serwisu „Szkolne Blogi”.
  5. Teraz możesz już logować się do serwisu oraz masz możliwość komentowania blogów i wpisów innych użytkowników serwisu.

    WAŻNE: W tym momencie Twoje zgłoszenie dotyczące aktywacji bloga jest jeszcze weryfikowane przez administratora serwisu.  Sprawdzamy, czy podana przez Ciebie szkoła bierze udział w programie SKO. Proces ten może trwać do 3 tygodni w zależności od liczby zgłoszeń, które w tym samym czasie napłyną z serwisu. Prosimy o chwilę cierpliwości.

  6. Po pozytywnej weryfikacji szkoły, na podany podczas rejestracji adres e-mail, otrzymasz  informację o założeniu bloga w serwisie „Szkolne Blogi”. Od tej chwili możliwe staną się: prowadzenie bloga oraz udział w konkursie. Zakładka „mój blog” będzie w pełni aktywna!
  7. Na podany przez siebie adres e-mail przesyłane będą także informacje o osobach, które proszą o nadanie im szczególnych uprawnień, np. chcą współprowadzić bloga Twojej szkoły. Pamiętaj, że to od Ciebie zależy, kto uzyska dostęp do bloga.

    Zobacz także:

    PROWADZENIE BLOGA (NAUCZYCIEL/DRUŻYNOWY)
    DODAWANIE WPISÓW

    WSTAWIANIE OBRAZKA/ZDJĘCIA DO WPISU

    DODAWANIE FILMÓW

    REJESTRACJA W SERWISIE (UCZEŃ)
    WSPÓŁPROWADZENIE BLOGA I DODAWANIE WPISÓW (UCZEŃ)

    JAK PISAĆ BLOG

    JAK JESZCZE SKUTECZNIEJ PROMOWAĆ SWÓJ BLOG