Poznajemy Magazyn Młodego Menadżera EKONOPEDIA
Młodzi czytelnicy zainteresowani tematyką ekonomiczną mają oprócz czasopisma Brawo Bank także inne pismo. Jest nim Magazyn Młodego Menedżera „Ekonopedia” skierowany do nastolatków zaciekawionych przedsiębiorczością, ekonomią i biznesem.
„Ekonopedia” wypełnia bardzo istotną lukę w początkowej edukacji ekonomicznej najmłodszych– podkreśla Marcin Dąbrowski, dyrektor zarządzający Fundacji Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, wydawcy pisma. Mam nadzieję, że będzie stanowić istotny krok w kształtowaniu świadomości ekonomicznej oraz postaw przedsiębiorczych uczniów ostatnich klas szkoły podstawowej oraz rozpoczynających edukację gimnazjalną. Potencjalni czytelnicy mają łatwy dostęp do wersji internetowej czasopisma, dostępnej bezpłatnie dla wszystkich zainteresowanych.
Magazyn został wydany w ramach programu „Ekonomiczny Uniwersytet Dziecięcy” – projektu prowadzonego przez Fundację Promocji i Akredytacji Kierunków Ekonomicznych, przy współpracy z NBP, wraz z partnerami lokalnymi – Szkołą Główną Handlową w Warszawie, uniwersytetami ekonomicznymi w Katowicach i Poznaniu, Uniwersytetem w Białymstoku, Urzędem Miasta w Bełchatowie oraz Wyższą Szkołą Ekonomii i Prawa w Kielcach. Czasopismo wydawane jest w wersji drukowanej i internetowej dostępnej na: http://www.ekonopedia.pl/