04.05.2015

WYCIECZKA NA POŁUDNIE POLSKI 26-30 .04.2015R

Dzięki zaoszczędzonym pieniążkom w SKO mogliśmy pojechać na wycieczkę

W piątek w nocy wróciliśmy ze wspaniałej wycieczki Kraków - Zakopane - Wadowice. W czasie zwiedzania tych miast dowiedzieliśmy się wielu interesujących  rzeczy i zobaczyliśmy ciekawe miejsca. Wraz z przewodnikiem zwiedzaliśmy Kraków, gdzie spacerowaliśmy od Barbakanu, przez Bramę Floriańską do Starego Rynku. Tam zobaczyliśmy Bazylikę Mariacką, Wawel, Sukiennice, Dzwon Zygmunta, Smoczą Jamę i wiele innych miejsc. Podczas zwiedzania Zakopanego- Stolicy Tatr, zobaczyliśmy Stary Kościółek, Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej na Krzepówkach, Cmentarz na Pęksowym Brzysku. Tego dnia najwięcej wrażeń i emocji dostarczył na m wjazd kolejką linową na Gubałówkę, gdzie ze szczytu widać całe Zakopane i przepiękną panoramę Tatr. Na Krupówkach i Targowicy zrobiliśmy udane zakupy. Trzeciego dnia rano ruszyliśmy na pieszą wędrówkę nad Morsie Oko. Pokonaliśmy tego dnia 18 km. Morskie Oko to najchętniej odwiedzane miejsce w okolicach Zakopanego. Swoją popularność zawdzięcza dzięki niesamowitym widokom, jakie rozciągają się na Tatry Wysokie. Ostatniego dnia przyjechaliśmy do Wadowic, gdzie z wielkim wzruszeniem zwiedzaliśmy dom rodzinny Jana Pawła II, obecnie Muzeum Biograficzne Jana Pawła II.
Wycieczka z pewnością na długo pozostanie w naszej pamięci i nigdy nie zapomnimy cudownych wrażeń i wspomnień, jakich nam dostarczyła.